Eilen kypsyttelin ajatusta minun ja Tommin suhteesta ja mahdollisesta tulevaisuudesta. Kun näin hänen vaimonsa siellä parkkipaikalla, mielessäni kiehahti. Tajusin viimeistään siinä, että juttu on mennyt liian pitkälle. En pystyisi enää olemaan toinen nainen. Minusta ei edes tunnu siltä, että Tommi on minulle rehellinen. Miksi olisikaan, kun ei ole omalle vaimolleenkaan. Mies varmaan valehtelee itselleenkin. Minusta tuntui pahalta nähdä nainen, jonka kanssa Tommi menee kotiin, vaikka on juuri nussinut (http://www.nussia.org) minun kanssani, ja väittänyt, että olen parasta mitä hänelle on koskaan tapahtunut, ja että seksi minun kanssani on parasta ilmaista seksiä, mitä hän on saanut. Ja silti minun täytyy hypätä piiloon heti kun vaimo astuu näkökenttään.

Olen ehkä säälittävä, mutta kaikista miehistä, jota olen elämässäni tapaillut, deittaillut ja nainut, on Tommi se ykkönen. Vanha viisaushan sanoo että „kerran pettäjä on aina pettäjä“, joten vaikutan varmasti sinisilmäuseltä. Uskon kuitenkin vakaasti, että me kuulumme toisillemme. Siksi tämä kolmiodraama on juuri syntynyt, vaikka Tommi on kunnon mies. Ja kuinka seksikäs sellainen! Ei Tommi minua pettäisi. Luulen, että meille tulisi hyvä luottamus ja suhde, jos vaan siitä mokomasta vaimosta päästäisi eroon, ja voitaisi julkisesti olla pari. Kävellä käsi kädessä töistä pois, pussailla missä halutaan, naida molempien kotona, vaikka joka huoneessa! Suhteemme rajoittuu tällä hetkellä työpaikalle, ja sinnekin vain toimiston ollessa hiljainen. Niinpä minulla on ties mitä fantasioita Tommiin liittyen, jotka haluaisin toteuttaa!

Otinpa asian siis Tommin kanssa puheeksi tänään vaivihkaa, kun tulimme ulos palaverihuoneesta. Kerroin hänelle, että eileinen vaivasi minua, ja oli pistänyt miettimään sitä, millä tolalla asiat ovat, ja mitä meidän välillämme oikein tapahtuu. Tommi häkeltyi: hän luuli, että olin päättämässä suhdettamme! No senhän fiksu nainen olisi varmaan tehnytkin, mutta minä halusin vain Tommin kokonaan itselleni. Hän meni kumman näköiseksi uudelleen, kun kerroin, mistä haaveilin. Sanoin haluavani, että me olisimme oikeasti seurusteleva pari. Kävisimme deiteillä, meillä olisi yhteisiä ystäviä, ja ajan kanssa saattaisimme jopa muuttaa yhteen. En halua enää salailla, ja Tommin on valittava. En myöskään tahdo olla toinen vaan ensimmäinen nainen. Salarakkaan elämä saa jäädä taakse.

Tommi vakuutti minulle haluavansa samaa. Hän halusi, että minä olisin hänen tyttöystävänsä, ja ainoa kumppaninsa. Näin hänen ilmeestään kuitenkin, että jotain oli pielessä, kun hänellä oli otsa niin rypyssä. Ensin hän selitti, että työpaikala asiaa ei katsottaisi hyvällä. Esimiehen ei sovi alkaa suhteeseen alaisensa kanssa, jonka on vieläpä itse palkannut taloon. Tämä on totta, mutta tuntui, ettei siinäkään ole vielä kaikki. Sitten Tommi pudotti oikean pommin: hänen vaimonsa on raskaana. Heille on tulossa vauva, eikä hän voi jättää perhettään. Se sika siis on nussinut vaimoaan koko ajan, vaikka mitä väitti minulle!