Olen Miisa, 28-vuotias ekonomi. Olen töissä markkinointiyrityksessä. Se urastani: elämäni on viimeaikoina muuttunut todella jännittäväksi. Minulla on suhde työkaveriini Tommiin, mutta tästä ei tidä kukaan muu. Tommi on esimieheni, joka flirttaili minulle jo työhaastattelussa. Tiesin että meillä synkkasi hyvin, ja että sain työni siksi, että hän piti minusta. Olen muodokas blondi, hän komea pukumies. Näin jo haastattelussa sieluni silmin meidät reoimässä vaatteita toistemme päältä, ja harrastamassa seksiä mitä erikoisimmissa paikoissa ympäri toimiston.

Varsinaisesti kaikki alkoi eräässä palaverissa. Hän piti esitelmää, ja katsoi minuun aina niin pitkään ja intensiivisesti, että poskiani alkoi kuumottaa. Oli kuin hän olisi nähnyt ajatukseni, tuhmat kuvitelmani hänestä alasti! Palaverin jälken hän pyysi minua jäämään huoneeseen. Minä jäin, ja enempää emme puhuneet. Hän vain suuteli minua kiihkeästi ja hivutti kättän reittä pitkin. Se oli sanoin kuvaamattoman kiihottava hetki. Siitä lähtien olen aina värähtänyt jopa ajatellessani häntä. Työhön keskittymiseni on nollassa, mutta töissä on hauskempaa kuin koskaan. Ikinä en tiedä, millaista flirttiä on tänään luvassa.